Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Friday, December 17, 2010

KECEWA


Hari ini aku terkecewa, bukan kerana cinta bukan kerana diri didusta tapi kerana blog yang ku ibratkan rakan karibku, walaupun baru untuk mengenal dunia blog tapi rasa sayang dan cinta telah wujud disitu namun daku akur terpaksa aku melangkah ke rumah baru.

Pelbagai daku lakukan untuk menyelamatkan LAFAZJIWAKU namun aku tak termampu, mungkin bukan bidang daku. dalam kehampaan aku terpaksa mengalah walau bukan itu yang daku impikan.

Dengan rasa yang teramat berat ku lepaskan LAFAZJIWAKU dan kulahirkan ZANNA ROHIM.blogspot.com. Butiran dan isian tetap sama walau pasti ada yang terkurang kerana semangatku lentur.

Akan ku simpan tiap yang pernah ku zahirkan dulu dan akan ku siarkan di teratak baruku ini dan moga apa yang menimpa dulu tidak akan berulang.

Kepada yang masih sudi dan masih merasakan rumah ini memberikan sesuatu maka teruslah hadir...tanpa kalian siapalah daku.

Terima kasih

2 comments:

  1. entah blog itu tetiba je disable, frust juga mula-mula nak buat cam na. jadi semua yang dulu kena le jadi follower balik kat teratak baru ku ini jika sudi

    ReplyDelete

TQ..TQ Atas kata-kata comel