Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Wednesday, December 29, 2010

SENYUMAN DAN GEMBIRA

ZR

Berbunga riang ibarat irama ynag indah berlagu, hati melonjak ingin menari.
Senyuman mekar bagai mawar penuh keindahan dan penuh pantulan cahaya yang indah. Jiwa ini sedang gembira, jiwa ini sedang tersenyum.

Sekian lama tidak begini, berabad lama jiwa kesunyian. Akhirnya dia mengerti menghulurkan ceria pada perasaan. Aku masih dalam angan ku berbekal senyuman,
Akan ku serlahkan diri, akanku hulurkan tangan ini dengan penuh rasa cinta, dengan penuh rasa manja biar dia mengerti betapa dia selalu dihati.

Mimpiku dari semalam penuh indah, debar menanti saat bertemu walau selalu tapi hari ini terlalu istimewa. Nyanyian kecil mengiringi senyumku betapa telah lama ku pendam rasa begini, telah lama ku nanti detik begini hadirnya membawa kuntuman kebahagiaan. Kesabaran ini bagai memarahi waktu mengapa hari ini begitu lambat, mengapa hari ini begitu perlahan, cepatlah berlalu, cepatlah berlari agar dapat aku meluahkan bahagia.

Hati yang melonjak dalam debar menanti masa untuk kita, yang akan menjadi detik permulaan yang baru…

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel