Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Friday, March 2, 2012

PERASAAN PADA DIRI



Kadang-kadang marah, ada ketika rajuk, ada saat murung ada detik senyum itulah yang ada dalam diri ini, mungkin rasa dan diri antara kita berbeza namun setiap kita tetap sama ada perasaan, usah dicari apa yang tidak sama kerana ketidaksamaan itu memang wujud, memang ada cuma kita yang menidakkan.

Tak akan sama aku dan dia tak akan ada persamaan walau seinci pun, mustahil sama. Aku tahu memang semua kita adalah terbaik ciptaan DIA semua terindah tidak akan ada cacat atau cela, biar hina dimata insani yang pasti DIA yang berhak.

Perasaan pada diri sukar untuk diceritakan sukar untuk ditafirkan apatahlagi untuk dicoretkan, untuk melukis pun tidak mampu terlalu rumit utuk dijadikan cerita mahupun lagu.

Biar terkadang diri tersesat dialam sendiri, terpaku dalam situasi berbeza namun jalannya pasti pada diri..sesat dalam diri amat menakutkan lebih bahaya dari sesat tika dilebuhraya.

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel