Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Thursday, April 19, 2012

KAKI NOVEL ATAU HANTU NOVEL?

ZR

Maksud dan kata yg agak sama perumpamaan ini, tapi lebih mesra alam dengan ayat hantu novel barangkali, kat pejabat ni banyak hantu novel, daku nih tidak termasuk dalam golongan kaki novel tapi entah macam mana boleh melekat dengan stiker penggemar novel dikebelakangan hari ini,. pernah bercita2 menjadi penulis novel tapi al-maklum ler bukan seorang insan yg benar2 berseni.. seni itu ada tapi susah untuk ditafsirkan..

Semenjak dua menjak nih, daku ader ler beli novel2 yg rasa2 agak merentap emosi ini..cewah boleh ler buat peneman dikala jiwa kacau..asyik jiwa kacau jer aku ni..bila lah gamaknya tak ada kena kacau...kalau tak merasa jiwa kacau bukan manusia pulak kan?

Penulis2-penulis pulak daku tak tertumpu pada seseorang yg mana rasa tajuk cam best rembat jer..tapi aku ni malas nak melancong kat kedai buku..jadi order online dengan penulis sendiri atau contact jer syarikat penerbitan..biasanya dalam 2 hari boleh dapat..tapi kalau order dengan penulis confirm2 dpat signature lagi..itu yg mahal tu tayang kat bebudak office..ha..ha..ha..

Atara novel favourite daku ler: 

1 ~     

2~    

3~ 


4 ~


5~ 

6~ 

7 ~

8~

9~

Ini jerlah novel yag bila daku baca cam melekat kat jiwa..cewahhh...

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel