Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Friday, February 17, 2012

HARI LAHIRKU

ZR

Alhamdullilah..sehingga kini aku diberikan Nafas untuk menghirup udara yang indah ini tika umurku menginjak lagi. Bertambah lagi Umurku untuk mengharungi hari-hari indah yang.

Doakanlah agar aku bijak berpaksi atas matangku bukan sekadar bijak menutur kata, doakanlah aku agar bijak menjaga hati disekelilingku agar tidak aku melukakan hati mereka, jadikanlah daku bersifat pengampun untuk menghalalkan tiap kata yang tidak menyukaiku.

Sesungguhnya hingga kini aku masih mencari sesuatu untuk melengkapi hidupku. masih ada ruang yang kosong masih ada ruang yang sepi untuk kuisi.

Ya Allah kau bentuk lah ku menjadi sebaik umatMU walau mungkin tidak sehebat dizaman nabi, KAU kebalkan aku seperti SITI Khadijah, Kau sabarkan aku seperti UMMU Salamah KAU tabahkan aku ibarat Aisyah.

YA Allah berikan daku kebaikan di arash MU, bimbinglah daku terus dalam relong cahaya Indah MU, letakkan hatiku sepenuhnya buat MU jangan kau palingkan daku sesaat pun dariMU...

Aminnn

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel