Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Tuesday, August 23, 2011

PENGALAM HIDUP ~2

ZR 
Sambungan penceritaan daku menjadi perantau kat KL ni.

Episod sebelum ni daku kejakunan melihat lampu dan pemandangan bagunan tinggi kat Putrajaya, Tengok semua menarik tertarik deboom.

Dah tunggu dekat 30minit kat Putrajaya, Akhirnya datang lah seorang pakcik bermisai dengan seorang jejaka hendsome. Pengurus dan Senior Staff A&W katanya. Masing-masing apa lagi terus naik van menuju ke destinasi. Sepanjang perjalanan geng wanita lebih banyak senyap maklum lerr majoriti geng lelaki ramai. Kita orang ni dah jadi mangsa buli terutama aku ni ha. Semua duk perli aku pasal asyik muntah sepanjang perjalanan atas bas tadi, aku buat bodo jerr, dalam hati aku berbisik kalau aku tahu aku muntah atas diaorang biar padan muka. Tapi itu imaginasi jelah mana aku berani kenal pun idok.

Akhirnya dalam tempuh setengah jam sampai ler minah dan mamat dari kampung ni kat hostel. Nama tempat tu Pandan Indah, kat PJ. First time aku dengar nama tuh.Tapi jangan salah sangka rumah staff perempuan teres 2 tingkat yang lelaki teres setingkat jerr jadi bukan tinggal bersama.

Sampai jer sessi suai kenal dengan penghuni rumah tu semua staff A&W Pandan Capital dan Fajar Indah..Oh semua mesra alam. Aku dan geng aku Zai, dan K.ani  pulak yang over malu sebab kekampungan kan?? waktu tuh kira suci murni ler.

Dah siap masuk bilik kemas mana patut apa lagi pengsan ah........penat wooo..esok nak kena pergi tranning pulok......mata pejamlah mimpi yang indah-indah ekkkk..

Bersambung lagi ler ni...........

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel