Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Monday, August 1, 2011

KISAH RAMADHAN

ZR


Ramadhan datang lagi, bulan penuh cahaya, bulan penuh rahmat dan nikmat.

Ramadhan pernah ku lalui dengan dia, dia yang teramat ku sayang walau tanpa perlu aku berbicara atau meluah rasa. Hanya aku dan dia yang tahu.

Ramadhan daku dengan dia begitu indah begitu banyak yang manis, walau dalam seribu kepayahan namun tidak akan mampu menandingi kisah kami.

Perpisahan daku dan dia bermula di bulan Ramadhan, detik yang telah ditentukan NYA, aku redha walau dalam titis airmata, detik yang mula menjarakkan kita namun bukan kasih sayang ini.

Keindahan ramadhan yang selalu kita kecapi seakan hambar walau penuh mukjizat dibulan itu, hati ini menajdi pedih dan sakit namun aku Yakin ada Hikmah dibalik ujian antara kita.

Segala yang telah menjadi diari hidup antara aku dan dia aku terus semadikan penuh warna penuh kilauan walau sepanjang perjalanan hidup kita serba kekurangan namun daku tetap bahagia..daku gembira kerana kasihmu mengatasi segalanya.....

Ramadhan ini ku lalui tanpa dirimu lagi..moga ketenangan dan dikau diberkati...

Aminnn............

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel