Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Tuesday, January 25, 2011

MELIHAT DAN MENJENGUK

ZR                                      
Melihat akan blog rakan-rakan dialam maya ini, ada yang menbangkitkan ketawa, ada yang membangkitkan kecewa ada yang membangkitkan lara, namun yang pasti blog itu tetap aku lawati dalam senyap.

Mungkin aku bukan penulis yang mampu menarik minat insani untuk menjejaki penulisanku, ikhlas aku tidak pandai untuk menneka dan mencari apa yang diingini oleh orang lain. Aku hanya mampu mencoret yang terlahir diminda ini. Ya mungkin gayaku agak membosankan, mungkin agak merimaskan tapi itu adalah diri ku sendiri.

Puas ku cuba untuk mencoretkan bait kat yang lain, namun jiwa ini tidak mampu, hati ini seakan kaku tiada yang terlahir dari dalam diri. Kaku aku dalam alam yang baru dunia aku cipta. Tewas dengan gelodak sendiri .

Panats aku putusakan untuk membaitkan apa yang kurasakn benar tentang ilham ini, susah untuk aku mencoret selain dari yang terlahir. ..Maka akan selalu ku lihat dan menjenguk tirai rakan-rakan yang lain yang ku selami dasar hati mereka...

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel