Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Wednesday, June 13, 2012

WUJUD KE UFO NI?




Ehsan dari blog Dania..

Lain macam jer tajuk saya arini, bukan pasal luahan hati dan emosi diri mahupun cerita sensasi artis-artis tapi sesuatu yang menarik minat saya dari ekcil lagi, mesti semua macam tak percaya saya sebenarnya amat suka dan amat minat mengenai UFO..macam tak kenakan jiwa ada taman tapi minat benda-benda cam ni.

Saya suka melihat dan meneroka serta mencari ilmu mengenai UFO, mesti ada pembaca yang akan gelak dengan penulisan saya, tapi inilah hakikat saya yang sebenar yang tidak diketahuai oleh orang lain..Tapi orang cakap bila seseorang yang minat meneroka benda begini orang itu bersifat pelik, bersifat mistik..maka pelik ke daku, daku rasa daku  biasa tiada sebarang mistik langsung..cuma sekadar minat tak kan tak boleh kot...

Sehingga hari ini saya selalu bertanya benar wujud ke UFO ini? atau memang sekadar imaginasi bagaimana dengan gambar-gambar yang ada di internat adakah hasil edit? wah nak menjadi ahli sains pulak kali ini.

Hakikat yang nyata tentang UFO atau benda asing ini telah disebut didalam al-quran,begitu juga tentang lukisan mahupun bentuk piring terbang, bukan sekarang sahaja kewujudannya namun telah berkurun dahulu, telah dibuktikan melaluai penemuan penulisan-penulisan di batu atau dinding yang memaparkan lukisan berbentuk itu.

Ada ke di kalangan pembaca yang pernah mengalami atau pernah melihat sendiri akan UFO? kalau ada kongsi-kongsikanlah, bukan apa saya suka untuk membaca dan melihat gambar tapi kalau bagi saya peluang untuk berjumpa UFO jawapan mungkin tidak barangkali...tak berani rupanya..saya sekadar cuma minat untuk mengambil tahu dan membaca. Percaya tak saya ni seorang yang memang penakutlah.

Bila malam saya suka lihat bintang-bintang dilangit....cantik sekali




4 comments:

  1. Assalamualaikum, saya mohd khausar bin shahrizal....saya juga pernah melihat objek ufo ini semasa saya di darjah 4 pada tahun 1998 LOKASI: Alor setar,Kedah,Yan semasa baru sahaja habis sembahyang maghrib di surau...ufo itu sedang terapung2 di sebuah sawah padi tapi saya lari....Terima Kasih...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, saya mohd khausar bin shahrizal....saya juga pernah melihat objek ufo ini semasa saya di darjah 4 pada tahun 1998 LOKASI: Alor setar,Kedah,Yan semasa baru sahaja habis sembahyang maghrib di surau...ufo itu sedang terapung2 di sebuah sawah padi tapi saya lari....Terima Kasih...

    ReplyDelete
  3. @ Kosat rempit..oh yer ke..mesti best kan ada pengalaman begitu

    ReplyDelete
  4. Berita tu mungkin yang ni kot http://www.myufo.net/index.php/kenyataan-saksi/19-ufo-d-kedah

    ReplyDelete

TQ..TQ Atas kata-kata comel