Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Thursday, June 21, 2012

Bila Rasa Sedih




Buat kawan-kawan atau teman teman yang menghadapai dugaan atau memang dalam kesedihan atau apa sahaja musibah, saya hanya mampu untuk memberikan doa agar kekuatan hadir buat kalian.

Kita manusia tak akan dapat lari apatah lagi menghindari dari rasa sedih, itulah yang saya alami dua, tiga hari ini, hati ini bagai begitu pilu..sampai hati..sedih rasa terasa diri ini memang selalu diperbandingkan, banyak yang kurnag tentang diri ini memang saya cuba untuk menjadi baik tapi tak akan mampu syaa menjadi terbaik.

Dugaan dan pelbagai massalah saya hadapi, banyak kali airmata ini tumpah namun saya masih lagi berfikirna positif cuba untuk tidak melayan tapi makin lama hati ini makin sakit. makin pedih..sebak rasa yang hadir.

Bukan salah saya untuk melalui jalan yang susah begini, saya terkadang merasakan hidup saya tiada pun yang indah mengapa perlu saya lalui semua ini, mengapa saya sahaja yang melalui semua ini, saya tahu kasih pada saya tidak sama, segala tentang saya tidak cukup sempurna..saya tahu dimana nilai saya dimata mereka..

Bila hati saya sedih segala bagai berkait-kait, puas saya cuba pujuk hati tapi hati degil dan saya terus jatuh dalam ungkapan yang pilu. saya sedih teramat sedih..

Tapi saya percaya ini Qada dan Qadar tuhan. DIA yang menentukan jalan ini buat saya, mungkin saya yg cepat melatah atau mungkin kerana saya terlalu banyak berfikir..banyak yang menitiskan airmata...

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel