Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Wednesday, June 6, 2012

MENULIS NOVEL LAYAK KE?



LEPASKAN CINTAMU
   
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
  Karya: Sufi Zanna


tulah angan daku sekarang, makin lama makin angau, tapi siapa aku layak ke aku menulis dan bagus ke karya yang aku ciptakan?

Entahlah memang aku berminat untuk menulis tapi mungkin tidak sebagus penulis-penulis novel yang ada, tidak sebaik karya -karya mereka kerana aku mungkin tidak mampu untuk menulis seindah itu.

Aku memang suka menulis, tapi untuk diri sendiri, aku memang suka mencipta angan tapi segan untuk ku bacakan pada rakan kerana itu aku hanya menulis di rumah ini.

Aku memang teringin untuk menerbitkan Novel yang terpampang namaku..walau bukan nama sebenar, itu cita-cita ku itu salah satu impian ku, tapi umurku bukan lagi dalam remaja bukan jua arah matang tapi yang sedang-sedang maka layakkah aku menulis Novel ?

Bagaimana agaknya ingin mempamerkan atau menghantar karya pada pihak penerbitan ya? sesiapa ada pengalaman boleh kongsi, walau sebenarnya aku ragu-ragu dan aku malu-malu...

5 comments:

  1. Kalau dah minat tu hantar saja ke pihak penerbit. Kalau ada rezeki boleh keluarkan novel macam blogger Katy Tuah

    ReplyDelete
  2. Kalau dah minat tu hantar saja ke pihak penerbit. Kalau ada rezeki boleh keluarkan novel macam blogger Katy Tuah

    ReplyDelete
  3. belum cuba belum tau.. cuba hantar karya ke Siti rosmizah publication

    ReplyDelete
  4. Nieda@ Insyallah saya dlm usaha menyaipkan karya saya ni..mana tau kan rezeki tapi cam malu-malu pulak..he..he

    ReplyDelete
  5. Sweet-ants @ terima kasih atas maklumat anda, wah ni syarikat penulis novel bukan calang-calang ni.. makin seram ler pulok..

    ReplyDelete

TQ..TQ Atas kata-kata comel