Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Tuesday, July 19, 2011

SEBUAH KASIH

ZR

Apa yang diimpikan agak sukar untuk dijelmakan, walau terkadang rasa memang itu ketentuanNYA namun, rasa belum mencukupi tetap hadir. Mimpi selalu hadir bila hati sering dianiaya, bila tiap janji itu seperti dilupakan ibarat tidak pernah terjadi sebuah penceritaan.

Apa yang tertafsir tidak mampu melupuskan yang tersirat, terkadang bayang kehampaan itu menjelma namun masih sukar untuk dipersembahkan. Kehampaan ibarat satu rasa yang memakan tiap nadi,luahan hanya sekadar menambah bebanan kerana tidak akan berbekas yang bersisa cuma hati yang tercalar.

Raungan dimata tidak mampu menembusi tembok sebuah hati, hati yang telah terlalu keras dan hati yang semakin mengecil. Perlukan meneruskan andai itu akan menyakitkan? Payahkah walau terpaksa berlakon demi sebuah kebahagiaan, mahal benarkah sebuah kasih untuk selalu dipaparkan walaupun pada yang hak.

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel