Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Wednesday, January 8, 2014

Tahun Baru Yang Berganti

ZR Tahun Baru menjenguk kita kembali. Tahun yang tidak pernah akan berhenti apatah lagi akan sembunyi tanpa hadir. Walau apa jua tetap akan dibuka tabir yang baru. Keluhan umur yang mengejar. Rungutan impian yang tidak sudah. Segalanya seperti satu kemestian. Sempat atau tidak tetap masa mencari kita cuma kita yang sering di tinggal waktu, umur berjalan tapi diri tidak disitu. Apa yang aku harapkan di tahun ini. Mungkin sahabat yang lain penuh impian penuh rasa untuk mencipta sesuatu, atau menyambung yang tak sudah. Aku doakan segalanya menjadi nyata bukan hanya angan semata. Aku masih lagi tiada yang aku mimpikan, tiada yang aku hajati bukan aku bongkah mendongak langit, tapi kadang aku rasakan Allah telah menjadualkan segalanya. Segalanya sudah terlebih indah. Aku bukan terlalu memasang impian mahupun cita , tapi aku tetap akan mencari apa yang ingin aku cari. Walau mungkin tidak seperti diharapkan.Tahun cumalahwaktu yang tidak akan berhenti, selagi kita ini bernafas, selagi itu kita dikejar dan kita terus berlari agar tidak tertiggal oleh masa, aku cuma mendoakan agar kita semua terus beroleh hidayah. Beroleh rahmat dari yang ESA dan tidak diputuskan walau tahun berganti.  Semoga aku juga tidak menghampakan yang masih sudi untuk mengikuti mahupun membaca tulisan ku yg serba kurang ini。 Moga ada bait kata dariku dan lebih berdisplin untuk kalian nilaikan.

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel