Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Wednesday, December 4, 2013

Doakan untuk aku

ZR   Aku tidak mampu menipu lagi. Aku kini cuba untuk belajar tentang apa yg aku rasa. Sukar untuk aku rulis mahupun bicarakan. Namun kini aku pasti jalan teah diberi olehNYA. Kini aku berserah cuma@pada DIA. Aku tahu hati ku makin pasti, bukan kerana benci tapi rasa sayang maka aku memohon yang terbaik.Usah ditanya apakah tiada yang manis, ada masih kekal tapi aku sudah menyimpan rasa manis itu dalam kenangan. Aku tahu bukan syurga tempat ku tapi aku pasti Allah mengetahuai apa yang hati aku lalui, aku tidak pandai merungkai kata untuk membuka kerana pada mata yang melihat segalanya sempurna, benarkah aku terlalu mengikut kata hati? atau aku terlalu mengambil hati. Hati aku puas ciluba bertahan, puas ku pujuk tapi makin ku ubat makin timbul luka yang ada. Aku tahu aku tiada sempurna malah wajahku masih ada cacat celanya begitu juga sikap ku. Tapi aku tahu Aku secantiknya  dicipta Allah dan Allah lebih mengetahuai sebaik mana riak ku kerana itu aku bersyukur dgn apa yang milikkun Walau banyak kurangku melevihi org yang lain tapi aku pasti ini terbaik buatku. Kini aku cuma mengharap agar aku mampu untuk menerima apa juga penghujungnya, walau menyakitkan tapi jika itu nikmat buatku , maka aku mensyukuri. Maaf aku sudah cukup berlakon menjaga hati mahupun memberi rasuah pada hatiku dgn kata kata manis.Kini aku mendoakan jalan yang terbaik untukku. Benar sayang untuk ku lepaskan, tapi jika ini yang diizinkan maka aku percaya akan baiknya seribu rahsia. Maka teman doakan untuk aku jika baik kekalkan, jika tidak jauhkan.Aku akan terus berdiri walau perlu aku lalui dibalik kata yg hina walau dengan memakan kata caci tapi aku akan tetap berani kerana aku yakin Allah mendengor doaku. Walau lambat walau masih menyakitkan aku tetap menyakini Allah akan membantuku, memudahkan jalanku. Aku percaya dan aku sgt percaya Allah bersamaku. Doakan untuk aku duhai teman, walau satu doa namun lebih mustajab dari seribu kata. Doakan aku. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel