Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Friday, August 30, 2013

Pencinta mencari Pencipta

ZR

Taju sama dengan trademark blog ni, tapi itu adalah tentang diri aku sekarang, aku ingin mencari apa yang telah lama kosong dan perlu ku isi didalam hatiku. Aku tahu aku banyak yang tertinggal, banyak yang aku alpa namun aku syukur kerana aku makin ingin mencari DIA, aku tidak malu untuk mengaku yang aku ingin masih terlalu jauh untuk mengenal DIA, aku masih banyak kurang dalam mengenal kekasihNYA.

Aku tahu bukan mudah untuk aku bermula kerana Fitrahku sebagai wanita, banyak yang harus aku fikirkan, bukan sekali malah berkali aku ingin menambah apa yang perlu namun cabarannya perit dan payah, aku tahu ini bahagianku. Namun aku masih mengharapkan DIA melapangkan jalanku, memudahlan aku.

Aku pencinta mencari pencipta kerana aku tahu lebih indah rasa dihati jika lebih mengenal DIA. pintaku agar akhlakku, lidahku serta tiap gerak geriku berada diatas landasanNYA.

Akulah sang pencinta yang cuba untuk mengenal Penciptaku, aku tahu aku terlalu daif, malah terlalu kurang tapi aku tetap mendoakan moga HIDAYAHNYA kekal milikku, dan moga aku akan berada di jalan yang dirahmatiNYA, doakanlah aku, doakanlah kelapangan buatku, doakanlah kemudahan buatku dan segala yang baik menjadi milkku, agar rasa kosong, gelisah serta kelukaan yang bertalu akan hilang.

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel