Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Monday, June 27, 2011

BENARKAH BEGITU

ZR

N : Awak, benarkah sayangkan saya?

T :Mengapa awak bertanya begitu?

N : Kalau sayang mengapa mesti hati saya awak lukai,

T : Melukai hati awak? mungkin tidak sengaja, mengapa? saya melukai awak ke?

N : Betulkah hanya saya dihati awak?

T : Betul bagaimana harus saya buktikan, atau apa yang mesti saya lakukan.

N: Jika benar mengapa perlu terkadang saya ditinggalkan?

T : Ditinggalkan? adakah awak merasa rindu bila sendiri, adakah awak sentiasa mengingati saya?Bukan kah itu indah untuk dinikmati.

N: Mengapa bertanya begitu? jawapannya telah ada disebailk   soalan.

T: Jadi jika benar awak mengetahui mengapa perlu awak bertanyakan semua soalan itu, jika cinta tidak hanya perlu mengucapkan, cukuplah walau sekadar merasakan dan cukuplah sekadar memahami.Yang pasti tanpa rindu akan hilang rasa cinta, tanpa sakit kerana cemburu akan pudarlah cinta dan tanpa sakit kerana sesekali terluka akan kuranglah cintai..................

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel