Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Friday, May 16, 2014

Project Tudung

ZR  Saya dalam usaha mengadakan projek tudung, usaha ini saya mengalu- alukan jika ada yg ingin menyumbangkantudung, bukan terpakai harus labuh melepasi dada. Tudung ini akan saya sampaikan pada warga emas yg bertempat di sebuah pondok didengkil. Tudung ini moga dapatdigunakan mereka di Aidilfitri nanti. Alhamdulillah saya telah menerima beberapa pasang tudung dari yg bermurah hati mengirimkan pada saya. Setiap yg menyumbang akan saya catitkan nama. Saya akan mengumpul tudung dan berharap dapat menghantar pada mereka sebelum Aidilfitri. Pada yg berkeinginan untuk menyertai projek tudung ini. Sangat saya alu alukan. Tidak perlu banyak..Seikhlas jua. Bukan banyak atau sedikit tapi..Niat kita..Jika berminat menyertai dan ingin menghantarkan tudung pada saya..saya cuba mengumpul dalam 120 pcs untuk diagihkan pada mereka. Yang ingin mengetahuai lanjut sila pm ke email sayar rose7ana@gmail.com. Saya tiada sebarang niat untuk menagih simpati sekadar ingin berkongsi sesama kita, jika ada yg berniat untuk sedekah atau sebagaimananya. Doa doakan moga saya berjaya dan ada yg akan menyokong , bukan memandang sinis. Saya melakukan ini atas dasar ingin warga emas rasa dihargai dan masih ada yg mengambil tahu hal mereka.

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel