Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Wednesday, April 13, 2011

Cinta Pertama

ZR

Terima ksaih buat cinta pertama, walau mungkin bukan dia yang menjadi penyeri hiup tapi, yang pasti cinta pertama itu banyak memberi makna.

Semua insan yang pernah jatuh cinta pertama kali akan mengharapkan kekal ke akhir hayat tapi tak semua menjadi nyata..namun kemanisan dan perasaan yang hadir pertama kali itu mata istimewa..ras rindu yang tidak pernah dialami, rasa malu yang sellau hadir,  degupan jantung yang amat pantas menceritakan permulaan bagi sebuah perasaan yang tidak pernah dialami sebelum ini.

Cinta pertama banyak mengajar eti sabar, erti sebuah ikatan erti sebuah kasih, cinta pertama yang berjaya memperkanalkan perasaan dijiwa. Memang amat bermakna...

Kerana itu andai kita melangkah ke depan sesekali tolehlah ke belakang  sekali sekala bukan untuk mengungkit kisah silam cuma untuk mengambil sebagi pengajaran dan iktibar dalam kehidupan. Tak semua yang pahit harus terus dibuang dan tidak semestinya yang manis itu tidak merbahaya.....

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel