Segala yg terkandung/ terisi di rumah ini adalah terpelihara dan hak milik ZR. Segala karya atau bentuk penulisan adalah tidak dibenarkan sama sekali untuk ditiru, sila hormati.

Terima Kasih kerana mengunjungi dan menjadi pengikut Blog
ini.



Thursday, August 16, 2012

Saya Memohon Maaf





Buat para follower di blog yg tak seberapa ini sama ada secara terang-terangan atau sembunyian ( betul ke ayat )

Penuh rasa kerdil penuh rasa rendah diri, saya memohon jutaan ampun dan beribu kemaafan andai ada yang tercoret di rumah ini tersangkut paut, tersinggung perasaan, terguris rasa, sesungguhnya sebarang penulisan saya tidak mempunyai niat terselindung apatah lagi melindungi.

Sempena Aidilfitri yang bakal hadir, walau mungkin kita tidak pernah bersua muka, namun besarlah harapan saya agar tiap yang terkurang dan terlebih kata dimaafi.

Saya jua tidak lari dari tersilap walau saya dikurniakan kebijaksanaan namun terkadang tidak mampu untuk mempertimbangkan dengan akal yang waras bila situasi tegang dan perasaan merundum hadir.

Maka sekali lagi saya memohon ampun, semoga lebaran ini membawa sejuta rahmat dan sejuta pengertian.

Pada rakan-rakan yang akan memulakan perjalanan, berhati-hati selalu jangan memandu laju rumah dan kampung yang ingin kita tuju tak akan lari....

Disamping itu kalau nak shopping last minutes pun jangan lah ikut sangat kata hati tu.( kalau duit berlebih apa salahnya ) beli yang perlu bukan yang dikehendaki..he..he pandai je nasihatkan orang..

Esok saya dah mula bercuti....rasa macam nak lompat sampai awan..he..he tapi tak balik kampung lagi esok malam baru bertolak....banyak benda lagi nak buat last minute lah katakan...

Raya raya juga duit raya tukalau ada lebih sudi-sudilah hulurkan pada yang memerlukan....tak banyak pun tak apa yang penting Ikhlas orang kata seringgit lebih berkat dari sejuta yang riak.

Sekali lagi saya minta maaf buat semua sahabat dialam maya, selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Hu..hu selipar raya dan tudung raya masih tak ada ni....


Yang Ikhlas

Rosezanna

No comments:

Post a Comment

TQ..TQ Atas kata-kata comel